Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 grudnia 2011

game over, bitch

po polsku: właśnie wróciłam z miasta do domu. spotkałam się z przyjaciółkami w coffeinie i było całkiem przyjemnie. moje miasto wieczorem (kiedy jest już ciemno), a w szczególności deptak wygląda cudownie! muszę kiedyś porobić zdjęcia. za tydzień mam testy próbne! troche się stresuje, ale to chyba normalne. muszę się wreszcie wziąć w garść! byłam w czoraj w galerii i kupiłam sobie spódnicę w H&m, a dzisiaj zamówiłam z asos sukienkę na bierzmowanie. bardzo mi się podoba, w stylu pensjonarki.

in English: i just got back from town to home. I met with friends in coffeinie and it was quite nice. my town in the evening (when it is dark), in particular pedestrian looks wonderful! I used to take pictures. I have tests next week Trial! a little stressful, but that's normal. I finally get a grip! I was in the evenings in the gallery and bought a skirt at H & M, and today I ordered from asos dress for confirmation. I really like the style schoolgirl






Tshirt - Stradivarius
Vest - mum's wardrobe
Pants - House
Ring - gift
Strap - Primark
Shoes - H&m



Must Have !
1. Spodnie z eko-skóry (eco leather pants)
2. Kolczyki krzyże (crosses earrings)
3. Czarne kopytka (black dumplings)
4. Parka (jacket)
5. Koszula mgiełga (mist shirt)
6. Futrzana czapka (fur hat)
7. Buty na wzór Lity Jeffreya Campbella (Solid model of shoes Jeffrey Campbell)
8. Bluzka z ulubionym zespołem (blouse with your favorite team)


! Już niedługo zdjęcia podsumowujące rok 2011 !
! Soon pictures summarizing the year 2011!













10 komentarzy:

  1. Dostałam różowego sony vaio.
    Fakt faktem, dołożyłam się. Ale większość i tak pokrył "Mikołaj".
    +Co chciałabyś usłyszeć w tą środę w radiu? mogę poruszyć jakiś temat, który Cie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka genialna!
    jejej jakie must have <3 chcę wszytsko! A te kolczyki cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz, świetne inspiracje, uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój must have jest moim must have;) Te koturny... Mmm. Bajka.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;0
    i genialne futro :)

    OdpowiedzUsuń