Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 marca 2012

Nothing is the same.

przepraszam za tak długą nieobecność, ale powiem szczerze, ze niestety ostatnio nie mam czasu ani na pisanie, ani na komentowanie.
wreszcie zawitała wiosna! czekałam na nią i czekałam. już miałam dosyć zakładania na siebie płaszcza lub parkę. mam coraz większą ochotę na gigantyczne obcasy i zwiewne sukienki, których jest zdecydowanie za mało w mojej szafie. pora wybrać się na wiosenne zakupy do pobliskich second handów.
od dłuższego czasu mam ochotę nagrać swój pierwszy videoblog. mam zamiar zaprezentować wam moje ukochane perełki. muszę poczekać, aż wszystkie ubrania będą spokojnie wisieć w szafie.

I want apologize you for my such a long absence, but honestly I didn't have time to writing or leave comments.
Spring finally arrived! I waited and waited for her. I already had enough dress coat or park. I have a huge willingness to wear high heels and ethereal dresses which I think that I have too small.

I want to record my first Videoblog. I'm going to show you my lovely pearls. I have to wait until all clothes will hang quietly in the closet. time to go for a spring shopping in the nearby second hands.




| sweater Cubus | socks no name | shoes Allegro | necklace KappAhl | ring H&m | watch Calvin Klein |

12 komentarzy:

  1. Super buty gdzie je zdobyłaś ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buciki mam z allegro. szukałam ich, ale chyba zostały już sprzedane. ale zawsze możesz próbować szukać pod hasłem "ocieplane zabójcze koturny" :)

      Usuń
  2. Wspaniały jest ten sweterek! :) Wygladasz pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much!! I love your oversize sweater with the gold necklace!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki , ale czemu uwielbiasz ,przecież mój blog jest taki nudny , prawie nikt nie wchodzi:P ale za to ty masz sweterek cudowny<3 MASZ super styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a do tego widze ze słuchasz świetnej muzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny masz ten sweter! idealnie go spasowałaś<3 piosenka to Blue Foundation - Evo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sweter;)

    OdpowiedzUsuń